Competitia Nestea a ajuns la sfarsit


Pentru al doilea an consecutiv, Nestea i-a premiat pe cei mai talentati artisti de arta urbana din Romania care au dezvoltat concepte creative dinamice, inedite si originale de ilustrare a personalitatii brandului Nestea.

Competitia Nestea s-a desfasurat în doua etape: prima etapa a constat într-un concurs online desfasurat pe site-ul design.nestea.ro în urma careia un juriu specializat a selectat cele mai bune noua lucrari inspirate din povestea Nestea. Cei noua finalisti selectati au intrat în etapa finala a competitiei de live painting Nestea, desfasurate pe 26 iulie în Centrul Vechi. Repartizati în trei echipe compuse din cate un reprezentant al fiecarei categorii – ilustratie, design si fotografie – finalistii au lucrat împreuna pentru a dezvolta concepte grafice unitare, care vor fi integrate pe panouri stradale Nestea expuse în tara.

“Competitia de arta urbana Nestea ne ofera frumoasa ocazie de a vedea brandul Nestea prin ochii consumatorilor nostri si de a reconfirma faptul ca reusim, cu succes, sa ramanem relevanti pentru acestia, inspirandu-i si încurajandu-le talentul si pasiunile. Îi felicitam pe toti cei care au participat si cu siguranta provocarile Nestea nu se vor opri aici.
Vom continua sa dezvoltam proiecte de brand inovatoare ca si pana acum si, de asemenea, ne mandrim cu cea mai recenta initiativa a noastra la nivel de portofoliu si anume lansarea primului produs ce contine îndulcitorul noncaloric, de origine naturala – Nestea cu extract din frunze de Stevia care are cu 30% mai putin zahar”, declara Natalia Stroe, Marketing Manager SB, Romania&Moldova Coca-Cola Romania.

Respectarea temei, impactul vizual, originalitatea si atuurile grafice au fost criterii de referinta atat în selectarea finalistilor, cat si în evaluarea lucrarilor dezvoltate în etapa de live painting. Departajarea a fost facuta de catre un juriu format din Carmen Apetrei, reprezentantul UNARTE, Radu Manelici – design, Sebastian Oprita – ilustratie şi Andrei Radu – fotografie.

În cadrul competitiei, fiecare membru al echipei clasate pe locul I a primit un voucher în valoare de 1000 EURO, iar membrii echipelor clasate pe locul II si III au primit fiecare cate un voucher în valoare de 150 EURO, utilizabil în magazinele F64, Faber-Castell si PcGarage.


Related posts :

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>